Nonniii <: eka kirjotus sitten täälki.

Mun päivä on menny ihan hyvin ja silleen, vaikka onki pitäny lukea koko päivä enkun kokeeseen.

Kerta se pitää tehä rästissä -.- koooska ! Huomenna Thaimaaseen ! :))

Ja mitenköhän sielki oikeen sitten menee tän mun syömisen kans,  oon nykyään ihan

kauhee suursyömäri en pysty hallitteen yhtään mun ahmimista ja semmosta, vaikka oon

kuinka yrittäny et HUOMENNA , huomenna oon dietillä ja syön vaan näkkäriä ja vettä !

Mutta joku pilaa aina sen ajatuksen. Ja tiedän ihan tasan mikä se on. Mun poika kaveri.

Ikinä ennen se ei oo puuttunu mun syömiseen eikä tasan mihinkään muuhunkaan, mutt nyt

se vahtii mua ku jotaki pikkulasta -.- Ihan sairasta.

Sit se kauheesti siitä et hyi vittu mitä riukuja sä oikein tyttö ihailet ja silleen. Ja et se kuulema

kuolis jos mä oisin sen näkönen. JA nyt tietenki vvaan MIELLYTÄN sitä ja veän kaiken maailman

paskaa naamaani : << mun on oikeeesti pakko yrittää sisimmässäni miellyttää sitä koska pelkään metettäväni sen : <

Nniii ja sit vielä kaikeksi perseeksi semmonen homma et mun emäntä on raahannut mut terkkarilla ja kaiken maailman psygolokeille mun syömis ongelmien takia !Ja nyt jouvun käymää jossaki

saamarin painokontrolleissakii... mut onneksi oon ovela ja oon pystyny huikeasti koijaamaan terkkaria

että oon juonu punnitusta ennen litra kaupalla vettä : DDD

Ja aamul ku olin menos kouluu ni löysin "syömis häiriön salainen kieli " kirjan väärinpäin käännettynä

meijän eteisen pöyältä, siis meinasin saada hermoromahuksen ku näin sen :@

Mutt huomenna thaimaaseen ! STAAAY STROONG !!

 

1313482.jpg

1313485.jpg