Tämä päivä on ollu kerrassaa kauhee. En oo mitään muuta tehnykkö itkeny, pienestäki vastoinkäymisestä on ollut tippa linssissä. Eikä se tosiaankaan ole minun tapaistani ei sitte ollenkaan. Edes kukaan ystävistäni ei ole nähnyt että olisin koskaan itkenyt.

Ja minä tyhmä nyt tietenkin sorruin syömään puolikkaan suklaamunan ! Ja sekin oli vaan naapureitten syy kun ne tänne niitä kilokaupalla raahasivat. Ja kaiken lisäkis söin vielä jotain ihme munankuori karkkeja :D :( ja sit vähän rässypottua, iu, enkä sitäkään kuin vaan perunat. Mutta mitään muuta en tänään kyllä syö. Ja uskon että pidän lupaukseni, koska ruoka halu on mennyttä täysin.

Mun kaikki asiat on yli huonosti. Mulla ois ylihuomenna ja huomenna kokeet ja en oo niihänkään voinut lukee ku oon itekeny koko ajan, ja sen takia en oo ees tekstiä nähny. Ja jos kerta muutenkin on pahamieli ni ei mikään jää edes päähänn. Ja äitiki on huutanu mulle tähän mennessä koko päivän ja hokenu sitä et mten idiootti oon. Ja sit kuitenki ku ollaan koko perheen voimin sairaalan painokontrolleissa se itse märisee siellä ja kusettaa sitä kuinka mun tukena se on yrittänyt olla. Mutta paskan marjat. Kaikki on salaliitossa mua vastaan, ja yrittävät kusettaa mua oikein yhteis voimilla.

JA aamu ! Se se sese se, vasta trilleristä olikin . : < Ootin tunnin tk:ssa päivystyksessä jotaki idiootti terkkarii et ois kattonu tätä mun jalkaa joka eilen hajos (, ku könysin ihanasti ton meijän alamäen alas -.-) Sit ku vihdoin ja viimein pääsin sinne terkkarille, se piti mua siel huonees ainoostaan 5min ja nakkas mut jonnekki ihme lääkäri ukolle jotaki sai taas oottaa sit sen toisen tunnin --. Ja voi helvetti huusin ku se väätel ja visko sitä mun jalkaa : DD Mut ei se murtunu ollu, ainoostaan joku ihme tärähyshomma. Ja ei saa käyvä lenkillä viikkoon --. Eli tarkottaa sitä ettei saa syyä mittään --.

Just stay strong !
'Cause you know I'm here for you ;))

 

1385416.jpg