Siis oon ollu tänään ihan seko. En oo ymmärtäny mistään mitään, en sanaakaan kenekään puheesta. Enkä oo tajunnu aukasta enkun kirjaa lukiakseni englannin kokeeseen - joka on huomenna. Kusen varmaan sen kokeen.Koulussa kaikki olivat outaja ja katselivat mua kauhean arvoioivasti. Eka kertaa pitkään aikaan pelotti kävellä suuren ihmislauman keskellä, ja saada melkeinpä kaikki katseet pärään.

Kotona oon vaan taas laiskotellu ja miettyny et mitä laittais suuhun - olenhan laihiksella. Ääh. Ja huomenna on se lääkäri -.- en jaksais mennä sinne, mutta pakkohan se mopokortti on saada, kerta toi mopo on jo parisen kuukautta (puolivuotta) tuolla tallissa seissyt.

Sitten oon kauheena kattonu et mistä sais niitä mallin töitä ja että mitä kaikkea mallilta vaaditaan. Itehän kuitenki oon aatellu tähdätä vaan pelkäksi amatööri malliksi, koska en haluissiitä mistään nimistä ammattia. (opiskella malliksi) Ku loppu peleissä arkkitehtuuri kiinnostaa mua enemmän ja haluun lukee arkkitehiksi. 8)

RUOKARUOKARUOKA. IIIK ! oon syöny tänään 3 mini suklaapatukkaa. Mut pn, koko päivänä en oo mitää muuta syöny. En ees siinä kaste tilaisuudessa, joka oli koulussa. Kaikki katteli ja ihmettili kuitenki miksen syönyt. Ruokalas oli pakko syödä koko näkkäri. En halua että kukaan tietää laihiksestani. Enhän ?

1450499.jpg