juu juu ja sama läski linja on kauniisti jatkunut. mutta olen ihanasti luvannut itselleni -.- öhöm, ehkä sadannen kerran mutta silti, että oon dietillä launtaista alkaen . Pakkohan mun perkele on olla. Mähän paisun ku pulla taikina !

Tänään meillä oli kotona siivous päivä (n) hyi. Pyyhin pölyjä sieltä täältä, ja pakoilin koko ajan meijän ihanaa siivouden valvojaa, iu. Koulussa kaikki oli kai ihan hyvin. Liikunta tunnilla oli pari hyvää tansssijaa mutta enemmän jouduin tanssiin sellasten vähemmän hyvien kans, joka oli ihann epätoivoista heidän osaltaan. Kässässä me tehtiin jostaki ihmeen kierrätys koruja - ei ois kiinnostanu pätkääkään.

Jee, olin reipas ja lähdin yrittämään lenkkiäkin. Oli tosi kaunis ilma - aurinko paisto ja oli +5 astetta lämmintä.Mutta mitä ihmettä oli tapahtunu mun kunnolle ? En jaksanu juosta kun pikkusia spurtti pätkiä ja se oli raivostuttavaa. En kerta kaikkea pystynyt mihinkään suoritukseen ! Yritys lenkki oli sama perus 4.6km. Heti ku tulin kotiiin kusin kaiken - menin kaapille ja söin 5 pullaaa. HYI MUA.

1474945.jpg

Juu ja löysin ITSESTÄNI thaimaa reissulta 2kk vanhan kuvan ! :)))