Ehheehe ! Tere vaan kaikille. Mitä järkeä mun on kirjottaa koko blogia, ja kertoa teille kaikille tunnollisille anoille kuinka epä onnistunut petturi mä olen. Mulla ei onnistu enään ihan mikää. Ei sitten mikään ! Syönsyön taas vaan. Ahmin ja ahmin, haluan varastoida kaiken läskin itseeni. Koska kaikenhan tämän tarkoitus on tuottaa minulle pahaa oloa. Sitten saan itkeä taas snkässä nurkassa ja potea huonoa oloa.

Koulussa kaikkien kavereitten kans menee hyv.. päin vittua ! Kakki vittuilee ja aukoo sitä saatanan turpaansa. En jaksa kuunnella sitä ! Pitäskö munki sulautua massaan, ja alkaa onnistuneeksi laihduttajaksi, niin kuin kaikki muutki. Minä olen ainoa epäonnistuja.

Poika kaverillä tänään oli ihanaa, se ymmärsi ja kuunteli mua - aina niin ku ennenki, mutta havaittavissa oli pientä myötätuntoa mun ongelmia kohtaan. Rakastan sitä. Kukaan muu mua ei ymmärä.

1472185.jpg

P.S ahh ! kävin kampaajalla !

</3:llä gumgirl