Oikeesti oon lihonnulihonnulihonnulihonnu. Niin lihava etten ikinä ennen ole olllut.  Kauhees läski. Ku olin koko viikon lopun mummulassa. Söin minkä ehin, ahmin ahmin ja ahmin. Mitään muuta ei mun ihastuttavaan viikonloppuun kuulunut. Olisin halunnut lenkillekkin mennä mutta ei ! En voinut ku ei ollu urheilu välineitä. : D sis housuja ja lenkkareita. Kukapa sitä nyt korkkareilla ja farkuilla vetää :D? Ei kukaan.

Sitten muuten oli kyllä ihan jeesi viikonoppu, ku olin ehkä ihan onnellinen ja kaikki oli hyvin vaikka olin kussu sen kokeen ja opettaja tuli valittamaan mulle siitä kuinka paska aineen kirjottaja oon. Ei englanniksi voi osata kirjottaa ainetta. Mutta ! Päivää piristi se että sain äidinkielen "Väkivallan monet kasvot" kirjotelmasta 9+. uuh. :))

Oikeesti mun kontrolli tähän syömiseen on kadonnu ku tuhka tuuleen.

1465168.jpg