HYI ! Heti ku tulin kotia ni aloin vetämään taas ihan ihme paskaa naamaani ! Oonko ihan kunnossa,

ku oon sortunu tämmöseen ?!! Juu oon, eihän tässä pussissa oo vaan ku yli  900kcal -.-

Nii eihän se oo ku sopiva koko päivä energia tarve : << nii ja nyt tämmösen höpöhöpö jutun

takia en sais kyllä syyä tänään enään yhtään mitää ! Mut mitä sekään edes hyödyttää ! Oon syöny

jo tänään koulussa itteni niin tukevaan kuntoon että HUHHU -.-

 

Pyää, ja tänään koulussaki oli enkun koe ja seki meni päääin pyyllyä : < en ikinä oo oikeestaa osannu

englantia,mut ruotsia senki eestä -.- 

Ja eihän mitään muutaku ku taas mun karkin syönti alkaa ! Otan yhen... toisen...kolmennen.

OHO, missä kaikki karkit on ? LÄSKINÄ MUN JO TARPEEKSI PAKSUISSA REISISSÄ !

Yhyy eikö tää mun homma lopu ikinääää : <<

Mut thaimaassa en syö mitään ! En ihan mitääään ! Nyt en halua ees mitään koska mua oksettaa

niin kauheesti yäääääääk !

heippa meeen, parhaan ystäväni pöntön luokse <3

TSEMPPIIIII !

ja nyt tuleeki sit pitkä kirjotus tauko ku oon siellä pyllyssä, ja voi olla et löyvän sieltä jonku kivan

nettikahvilan ! =))1314853.jpg