Sori, sori ja anteeksi etten ole kirjoitellut pitkään aikaan. En vaan oo oikeen pystynyt kestämään tätä kaikkea. Ja mulla on ollu tositosi hankalaa syömisen kanssa. Oon syöny mässyä-oksentanu-mässyä-oksentanu. Siinä koko aika tiivistettynä + sitten oon ollu ilkiä kaikille. JA ollut tosi hankala muutenki. Ku haluisin päästä irti tästä paino jutusta, mutta se vaan koko ajan tulee kummitteleen mun mieleen. Ja en oo uskaltanu käyä puntarillakaan moneen päivään lihomisen pelossa. Se puntari on mulle ku joku hirviö, jonka sana on mulle ku laki . :(

Kaipa voisin alkaa luomaan itelle jotakin paino tavotteita, ni kaikki asiat sitten vaan selkeytys kertaheitolla. No tässä eka ! Että edes pitää sitä panoo siel 52kg. Hyppään kaivoon jos enn ! Ja sano joku tai kuka ihan mitä tahansa tälle mun ongelmalle, ni mä yritän olla vahva !

1421578.jpg