Tännään on ollu vähemmän ja enemmän hyvä päivä : < mun poika kaveri asiat on jotenki ihann sekasin ja niin : << ja mulle ja mun poika kaverillekki tuli tänään puol vuotta, mut en tiiä tuleeko ennän sit sitä seittemättä kuukautta :'( ei varmana tuukkaan ! ku oon koko aja sille möks. ja se kuitenki mulle koko aja et kuinka paljon mä sille merkkaan .

Mun syömiset on menny ihan jees nytten, ku ei mulle ees tee mieli koko ruokaa kun on niin paha mieli ihan kaikesta. Ja ihan pienestäki asiasta tulee pahamieli. Vaika pitäs vaan olla tosi ilonen kun en siel thaimaassakaa lihonnu oikeesti ku puol kilo :DD vaikka söin tosi paljon. : <

Ja pyää ylihuomenna punnitus päivä terkkarilla  ! OOOIH : < no ei mikkään oikeestikkaan voi mennä ees pieleen ku juon niin paljon sitä vettä ! niin eli jos nytten painan ees 53kg ni ei tarvi mennä sinne enääään  ! wuhuu

1363091.jpg

1363093.jpg