Mulla on mennyt hyvin. Ei ooo ollu paineita, ei mitää. Kaverit ovat ottaneet huomioon ilman että sitä kerjään. Ei oo kokeita ollut. Poika kaveri oli yötä, ja oli ihanaa. Kaikki on ollut täydellistä. Paitsi että oon nyt kuumeessa. Ja olen laihtunut vähän. Mutta ei kai se pysyvää ole. Nytten vklp olin kaverin 16v synttäreita viettämässä ja ostin villatakin ja topin sinne alle, itselleni. Sitten me käytiin syömässä kiinalaisessa, jossa yritin näykkiä ruokaa vaikkei se silloin minulle kelvannutkaa - olinhan sairas.

Mutta kumminkin tämä mun hyvän olon jatkuma tulee loppu pisteeseen, kun ensi viikolla saadaan koelistat. (tressi listat) Sitten mun täytyy taas tarkkaan miettä että miten luen, ja että miten jaksan lukea kun oon kipeenä, ja just nyt on laiskuus iskenyt. En kerta kaikkiaan jaksa lukee mihinkään, vaikka pitäs saaha tää perus koulu pääökseen. Jaksan vaan aatella sitä et miten paljon liikun. En jaksa ajatella edes painoani.

"Haluan vain sinut lähelleni
Missä voit pysyä aina
Voit olla varma
Että siitä tulee vain parempaa
Sinä ja minä yhdessä
Läpi öiden ja päivien
En huoli koska
Kaikki tulee olemaan hyvin
Ihmiset jatkavat puhumista
He voivat sanoa mitä haluavat
Mutta tiedän vain että kaikki tulee olemaan hyvin" <3

Jesper <3 011007 --> 

UUS KUVA MUSTAKI !

1441149.jpg