Pyörryttää,oksettaa,huimaa,väsyttää ja tympäseee ! Niin mahottomasti että ärrrr ! Tunnen oloni tyhmäksi läskiksi ja heikoksi idiootiksi. Mutta onneksi olin tänään niin reipas että juoksin yhteensä 6km, vaikka tuuli kylmästi ja tiet oli ihan peili jäällä. Meinasin kaatua monesti, mutta onneksi jalkani ehtivät nopeasti ottaa alle. Mua pisti rintaan ihan koko ajan :ss Luulin et kuolisin - oisin halunnut heittäytyä tielle selälleni ja makoilla ja katsella  vain taivasta. Mutta ei. Mun oli pakko jaksaa, tai muuten se aamuinen kinder muna ei lähtis musta pois, vai jäis ällöttäväksi läskiksi muhun. Siitä oli pakko päästä eroon.

Kaikki ihmiset ympärilläni ovat masentaneet minua. Pikkusisko on käyttäytynyt mua kohtaan kun pahinkin kusipää, ja vanhemmat ovat vain haukkuneet ja huutaneet mulle. Eli mulle ei ole jäänyt yhtään epäselväksi kuinka idiootti ja epä onnistunu mä ihmisenä olin. Kaiken huippu oli se et mun poika kaveri ei ollu kutsunu mua sen bileisiin, ja koko aamupäivän se lupas olla mun kans, mutta ei - olin ihan yksin. Mutta mua ei haittaa ! Sehän vaaan auttaa tätä mun laihtumista ! Ja antaa asennetta ja itsekuria, ja saa minut ajattelemaan, että en ole ansainnut ruokaani. Kiitos teille <3

1398061.jpg

AAMU:

- 2/3 kuppia valio pro feel jugurttia 117kcal

\"LUONAS:\"

-kinder muna -.- 115 kcal

PÄIVÄLLINEN:

-vähän perunaa ja lehtipihviä max500 kacal

=732kcal