No tän päivän vietin kotona kuumeessa. Datasin koko ajan vaan...Ja olin niin laiska paska etten jaksanu ees lukee siihen englannin valtakunnalliseen joka on APUA torstaina ! Mutta no menee miten menee. Vaikka opettaja uhkailikin sillä että kokeen numero tulee suoraan todistukseen, hyi. En osaa englantia yhtään ! Ihan surkee.

Tänään söin,söin,söin ja söin. Moneen kertaan ja tosi epäsäännöllisesti; keksiä,sipsiä,karkkia. HYI ! Mikähän munki meni. Vaikka sairaana oonn ni eihän ruuan pitäs ees sillo maistua. Mutta mulle maistu.

Tänään oon koko ajan netistä vaan selaillu kaikkia huippu mallien kuvia ja aatellu että miten mahtavaa ois olla menestynyt malli. Sit kattoin omia irc-galleriassa olevia kuvia ja huokasin syvään - mussa ois vielä paljon tekesmistä. Oon pienestä asti haaveillu mallin urasta, ja oon saanu kyllä paljon kannustusta siihen että musta vielä joskus sellanen tulis - ees jossaki muodossa. Vaikka eipä noilla hyvillä malleilla tosiaankaan mitää helppoa ole. Koko ajan kaiken kritiikin alla, ja haukutaan että "paska, käveleppä vielä toisen kerran tosta catwalkin läpi ni me saahan ihan kunnolla nauraa." Se oiis kauheeta. Ehkä rakentavaa kritiikkiä ? Maybe, maybe not ?

1444712.jpg

JA KATTOKAAN NYT KAIKKI MITEN UPEE KUVA ! Muistaakseni Caroline Tarentini <3