En tosissaan tiedä mitä mun pitäs tehä. Välillä haluisin olla normaali muodokas ja kaikkee sellasta, mutta heti ku kattelen kaikkia huippumallien kuvia ni mun mieli muuttuu ku seinään. Periaatteessa mua ei ees enään kiinnosta laihuttaa. Ku oon nytki kerta lihonnu 2kg, mutta voi voi ei voi mitään. En jaksa enään koko LAIHDUTUS sanaa, se saa mut  raivoon. Tänäänki meinasin vetää mun kaveria dunkkuun ku se kerto kahessa viikossa laihtuneensa 7kg, huoh. Ja siltä se näyttikin. Vituttaa, vituttaaa niin tää paska ! Onko tosiaan muotia että kaikki 16v tytöt ravaa painokontrolleissa ja terkkarin säälillä. No on näköjään, mä en jaksa enään tollasta heikkoutta katella, mutta tiedän että mun heikkous palaa; kun mummo kuolee kohta. Ja sit masennun ja ei ruoka maistu.

JA sit kun minä lähden laihtumaan, ni pidän siitä huolen ettei kukaan muu asiasta tiedä kun MINÄ + mun blogin lukiat - eli ei ainakaan mun irl-kaverit. Ei missään nimessä, ettei tarvi luulla huomion kipiäksi. On tyhmää että oon tästä asiasta kahataa mieltä, niin se vaan on - enkä voi sille mitään. Anteeksi. Näytän kain paremmalta näin pullukkana !

1425146.jpg

Niin ja tottakai saatte nähä iha munki säälimiseksi nälkiintymis kuvan minustakinn. pahh. ;DD

1425154.jpg

STAY STRONG TE KAIKKI USKOLLISET PRO-ANAT. Ku itehän oon kussu kaiken : <